Plötsligt händer det.

Det är fortfarande några tappra riddare som tittar in i mitt bloggfattiga liv!
HEJ! :) Det var längesen. Tänkte göra en liten skräll och försöka plita ner några rader.
Det är ju tamefan äntligen vår i vårt avlånga land och jag ser det som en SKAM att sitta inne vid dator och Tv och allt faen vad det är när vädret tillåter en att vara utomhus.
Därför ser jag också ut som vårt kära skaldjur- kräftan, efter att ha suttit ute hela påskhelgen i solen och pressat.
Påsken har vart finemang. Inte alls som den brukar vara, men mycket bra ändå.
Grillpremiär x 2, alkoholhaltiga drycker, solsken, nära & kära.

Gården är nästan färdigkrattad med hjälp av min kära gamla mormor snart 84 år.   Kontorsråtta och ovan att jobba med kroppen som man är och gnäller över en blåsa i handen får man ju fasen skämmas. 
Och bara så ni vet det så gjorde hon det helt frivilligt. Hon har tjatat för att få komma och hjälpa till och jag skulle aldrig kräva det av gammeln.   :)


Bilen går bra, jobbet går bra och jag mår bra.     Lider kanske lite av brist på fantasi och koncentrationssvårigheter.
Måste skriva inhandlingslista till IKEA besöket som väntar till helgen.
Bara tanken får mej att sväva på små rosa moln.

Men. Jag bjöd ju till litelitelitegrann iaf! ;)

Tack och godnatt.



Kommentarer
Postat av: Sabina

Därför laptop är så bra, den kan man ta med sig ut! (:

2011-05-03 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0