Jag Önskar...

Jag önskar mej en TV in till sovrummet, och en ny säng.  Jag vill renovera ett spa nere i källaren. Jag vill måla om huset utvändigt och bygga en altan. Jag vill lägga stenplattor på infarten och sätta ner träd i marken. Jag vill göra om en vägg ute i hallen, göra klart i tvättstugan och köpa en riktig stereo. Jag vill åka utomlans. Jag vill shoppa en ny vårgarderob och gå till frisören.  Jag vill, jag vill, jag vill.......SÅ HIMLA MYCKET!! 

Vem ska finansiera allt detta??    Sponsorer sökes!
Det går bra att lägga ett mejl om du känner dej givmild.
Jävligt givmild;)


Det har vart en bra måndag idag. En oförglömlig måndag.  En glädjens måndag.
Min kära sambo har ÄNTLIGEN fått den efterlängtade lappen.
KÖÖÖÖÖRKORTET!!!!!! :D   
-äntligenäntligenäntligen-
Det har ju såklart firats med en åktur och tårta.

Helgen har också vart bra.  
Följde med Ida & Tobbe på en trerätters middag på kinarestaurangen i lördags innan jag drog iväg till mina godingar i Färila och skålade med vin.    Kan verkligen rekomendera det stället till alla som gillar kinamat.
Riktigt, riktigt GÖTT!!





                                                                                                                                God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0