Hissa och Dissa!

Mina damer och herrar.
Har ni hört programmet " hissa och dissa" på Rix FM??

Ni som har det vet vad jag pratar om och det är precis vad jag tänker göra här och nu.  Hissa- och dissa!!


DISSA

Jag vill dissa alla dessa PENSIONÄRER som står med sina smockfulla kundvagnar inne på mataffärerna på vardagar mellan klockan TOLVNOLLNOLL TILL TRETTONNOLLNOLL!!!
Lixom....VARFÖR?!?!?!?     Ni kan handla precis nästan närsomhelst utom under lunchruschen.
Det ska iaf jag lägga på minnet tills den dag jag har nått åldern- pensionär.



HISSA

Jag vill HISSA känslan av att MÅ BRA ända in i själen!   Om det skulle vara bara över en dag- må så vara!!   Känslan är så värd att hissas!!



Det har vart lite knapert med uppdateringar här på sistonde. Det kommer mera! (jag lovar Lina;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-16 @ 18:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0