I brist på fantasi...

...så tar jag och kopierar denna lista från Emelie och fyller ut med förbannat viktig information angående vad som finns i mitt liv ;)


Tre saker som alltid finns i min/mitt:

Kylskåp:
Kattmat, lingonsylt och margarin
Frys: älgkött, älgkött OCH älgkött!
Skafferi: linfrön (som aldrig äts upp) ,pasta och mjöl.
Handväska: gamla kvitton, tamponger och den otroligt välfyllda plånboken.
Sminkväska: Mascara, foundation och rouge. Alltid.
Förråd: .....nä.....jag orkar inte prata om det.
Hjärna:
  har jag en en sån?
Jackficka: Trutvallan följer alltid med. Telefonen och nycklarna.
Kryddskåp: En salig blandning faktist.
Barskåp: Alltid tömt.
Köksbänk:  fyller jag gärna ut med fina men funktionella grejer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha ja de är inte de lättaste att komma på vad man ska dryga ut bloggen med :D Ha en fin tordag min vän!

2011-02-24 @ 17:59:48
URL: http://emilajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0