Sköna semesterdagar.

För jag har lördag idag.  Yesbox! 
Det är inte ett dugg synd om mäh. ;)

Jag jobbade ju sista dagen i delsbo här i fredags och kliver på mitt nya jobb först nu på torsdag så det passade ju alldeles ypperligt med några dagars ledighet just precis nu.

Ska försöka hinna med en liten "hälsa på turneé" imorgon. Får se hur många som hinns med :)
Jag planerar alltid att jag ska hinna med så mycket när jag är ledig men det slutar tyvärr med att mycket aldrig blir av.  Man borde kanske ta det lite mer som det kommer.
Tiden går ju alltid tredubbelt så snabbt när man är ledig.  Konstigt det där. 

Har iallafall bjudit hem min mor och far och stora-lillebror på middag idag.  Så nu kan jag plocka ur en grej ur den här tunga ryggsäcken jag bär runt på med saker som ska och borde göras.
Mycket är väldigt enkla saker, men att jag bara skjuter upp det.
Ett av mina nyårslöften som jag kan avslöja utan att det gör något är faktist just att bli bättre på att hälsa på folk.
Det borde ju inte vara så svårt att hålla? : )









Kommentarer
Postat av: Lina

Men blogga kvinna!!!!

2011-02-16 @ 16:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0