Så här på kvällskvisten.

Fortfarande rosig om kinderna efter skön tripp till fots med sambon.
Härligt att det är mildare ute nu.   Under dagen har det ju vart helt underbart med värmande sol! :)

Jag blir SÅÅÅ GRYMT shoppingsugen när det är kalasväder.  Vill tokhandla vårkläder i glada färger, tygskor och tunna jackor.  Men jag vet att det bara är februari än. 
Och visst är det väl skönt. Skitjanuari är äntligen över. Puts väck, och vi går mot ljusare tider! 
Yippikajej!! :D

Var föresten till Glada Hudik med Emma i lördags. Men det var en besvikelse för min del.  Hittade nästan inget!
En cardigan, två linnen och en t-shirt från rean var det ända som fick följa med mej hem .
Skulle haft en fin klänning tills på lördag då det vankas 25-års galej, men jag får väl ta och dra på mej nån gammal trasa istället då.   Eventuellt en sopsäck. Tåls att fundera på.


Har hunnit ta emot besök på kvällskvisten här också.
Lina med knodds var hit och umgicks en sväng.   Go unga´n! :)


Memphis och Zlatan fann varanndra:) 

Melissa visar upp sina konstnärliga drag.

OCH, det är bara en tidsfråga innan denna lilla krabat står på sina ben, alldeles själv :)







När man ser hur snabbt barn växer, då märker man hur fort tiden verkligen går.
-Swoooch!!!




Kommentarer
Postat av: Lina

guldklimparna mina!! :)

Får jag sno bilderna till min blogg? :)

2011-02-02 @ 22:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0