Money money money-

must be funny, in the rich man´s world.

Mycket kretsar kring pengar. Men jag säger som min mormor brukar säga. " När man är sjuk, då är alla lika mycket värda"
Pengar har inget värde om man jämför med ett friskt liv.
Tragiskt att man inte inser det tidigare. 
Alla vill ha pengar, JAG med!!     Men om man tänker på vad man har ska man inte klaga. Eller?? :)
Men naturligtvis finns det ju massor man kan göra, köpa mm för dom där illaluktande mynten och sedlarna som knappt existerar längre.
Sjukt. Du använder/drar oftast bara ett kort, ser siffrorna på banken och sen är det inte så mycket mer. En summa.



Sitter just nu ute och njuter efter en riktigt bra och givande arbetsdag. Jag trivs verkligen som fisken i vattnet, handen i handsken och....ja du vet.   En dag kvar sen blir det lite ledigt.
Har hunnit ta på sommaren lite iaf med utomhus luncher, altan/balkongmys, järnvägs med brudarna, midsommarfirande i sommarstuga, tagit första doppet i sånghussjön, utomhus dop, picknink,firmafest, invigning av färila ip & kändisfotboll och lite annat smått och gott.

Har mycket kvar.   Färila veckan har ju börjat nu så på onsdag har vi ett bokat bord för ett gäng lovely brudar med mat och allsång?? tror jag att det innebär. I helgen är det karneval, fönematch samt dragracing.
Nästa vecka ett efterlängtat besök till huvudstaden.    
"Hälsapåturné" står också i agendan.
Jah...nog finns det att fylla ut dagarna med alltid :)


Svammel, svammel.
Hörs, hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0