Det här med karaktären....

Hur ofta ska jag komma på mej själv över att ha brytit mina nya GODA vanor till det gamla vanliga igen?
Varför är det så förbannat svårt att hålla sej till det som är bra? Som man MÅR bra av!
Va?

Samma mönster. Tillbaka på ruta ett. Om och om och om igen.
Jag kan hålla mej för skratt.


Men ja, det är mycket som går bra och känns bra i mitt liv just nu i vilket fall som helst. 
Det mesta går åt rätt håll! :)

Det är det här med träningen, matvanor och att jag har börjat rökt som en borstspindel igen...det är det som får mej att känna hur ångesten knackar mej på axeln.   
Men men, det är väl aldrig för sent att ta tag i det.  Behöver "bara" hitta den rätta viljan!

KARAKTÄR är vad jag behöver!!  



Här hemma har det vart fotbollskväll för dom intresserade.   Jag har haft en dejt med datorn nu i ett ex antal..timmar?? 
Försökte hålla fingrarna i styr, men...nu är bla ett par nya skor på väg hem till mej!- Jippiiiiii! ;)

Hmpf...på tal om karaktären....typ.    Kunde inte motstå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0