Happy Birthday ggr 3

Kalaslördag kan man ju kalla det!
Gårdagen alltså.
Firade tre födelsedagsoffer inom loppet av några timmar. Eller ja, hela dan kan man väl säga.
Fin lunch hos svärfar mitt på dagen för att sen åka hemåt och fira min pappa med kaffe och tårta.
Kl 19.00 hade vi ett bord bokat på kick saloon för att fira Evelinas 25-åriga liv.
Jag har haft jättetrevligt.
Jag och Per kom i säng runt 4 tiden i morse så denna söndag har vi verkligen levt upp till den såkallade vilodagen.
Flurig i håret och mysbyxan på ;)


Inte långt kvar tills Solsidan börjar nu.  Helt klart söndagarnas höjdpunkt! :)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Hörru fröken löken! Dags för en update snart eller va säger du? :D

2011-03-21 @ 10:10:33
URL: http://emilajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0