Inte en dag för tidigt.

Äntligen lite sol och värme!!! JIHAAAAAAAOOOOOOWwwwOOOOppidOOOOO!!!
Vårskriket.
Sån sjukt härlig känsla dom framkallar dom där solstrålarna. Man hittar nya krafter som man inte trodde fanns.

Helgen har spenderats mest ute på altanen, min absoluta favoritplats till det här huset. 
Sol-kaffe-vänner-kärlek

Lördagskvällen/ natten spelades det poker. Varken kläder eller pengar stog på spel. Endast äran. Så den "gav" jag bort till bättre behövande! ;)

I fredags bjöd emma på tacobuffeé i nya lägenheten. Förra fredagen bjöd Lina på tacos och fredagen före det bjöd Stina på tacos.  Känner mej en smula bortskämd;)     Ni är världens bästa tjejer!



Tänk att det snart är dags för semestertider och slappa dagar när man bara gör som man själv vill.   Barnen har sommarlov, somliga tar studenten, stränderna är fulla med folk och till och med ljusdal visar att det faktist finns en befolkning här också.
Alla måste lixom bara tina fram först :)

Jag vill åka nånstans i sommar, men jag kan inte komma på vart?
Ge mej lite inspiration.
Tipsa, tipsa, tipsa!!!






Kommentarer
Postat av: Eve

Tips; PEACE & LOVE 28 juni-8 juli!!!! ;)

2011-03-22 @ 12:32:33
URL: http://evilajna.blogg.se/
Postat av: Eve

Rättelse; 28 juni-2 juli.....

2011-03-22 @ 12:33:33
Postat av: eva jansson

Hej där min lilla frökenskribent! Ett litet tips bara; det stavas "stod" inte "stog".



Hälsar lilla mamma

2011-03-26 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0