Varje dag är en ny dag.

Jo, jag lever fortfarande för den som undrar.
Det har bara vart några hektiska veckor med fullspäckat schema. Kan man säga.
Jag har också plöjt igenom ca 23 avsnitt av Desperate Houeswives och har ungefär lika många kvar.
Det är väldigt svårt att slita sig och det har blivit en del sena kvällar.
Men det är värt det!! ;)
Jag har inte följt serien innan så jag är helt såld!

För att sammanfatta de senaste veckorna i korta drag så har jag bla, premiäråkt skoter, släpat fram solstolen på altanen- för att några dagar senare vara med om det värsta snöovädret under min livshistoria...åkt spark med hunden, vart på dop, bjudit fina vänner på middag, blivit bortbjuden på middag, vart på 24-års kalas, vart på spinning, tagit promenader, bakat bullar, hjälpt Ida i nya lägenheten, börjat mitt nya jobb, vunnit 2 tävlingar, tjejkväll hos svärmor, och vart på shoppingtripp till gävle. 

Bla, bla, bla. Hur som helst har jag iaf inte spenderat särskilt mycket tid med att sitta vid datorn.


Jag var och köpte mej en vårjacka på lunchen igår. 
Så nu får den tamefan ta och komma. På riktigt!!

Med tanke på vilken skit vinter vi har fått stått ut med den här säsongen så håller jag alla mina tummar och tår för att den efterlängtade sommaren blir helt fantastiskt underbar!! :)


Ett litet i landsproblem har dykt upp också.
Det här med tekniska bitar är ju inte riktigt min grej ( en dålig gen från min mamma)
Jag har ny mobil och har inte orkat ta tag i att försöka lägga över bilderna på datorn...sååå...det blir inte roligare än såhär!



Ha nu en riktigt fin kväll så ses vi när vi ses och hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0