Älskade Du.

Sen jag blev påminnd i morse om att just idag är min kära morfars födelsedag har tankarna flera ggr hamnat hos honom.
Det har gått snart ett år sen han lämnade sjukhusbädden och somnade in till ett nytt och fridfullt liv på andra sidan.  Eller vart man nu tar vägen. 
Jag personligen vet inte vad jag tror händer när en kropp slutar att fungera, men jag har har iallafall väligt svårt att tro att allt bara tar slut.      Det måste finnas något mer.

Vi har många fina minnen tillsammans min morfar och jag och det har hänt att jag inbillat mej att jag känt hans närvaro fast han inte längre finns att se på.

Jag är glad över att ha haft just honom i mitt liv. 
Jag kan le när jag tänker på honom och gråta för att jag saknar honom.

När ett liv slutar är det så många andra liv som blir berörda. Och jag vet att det är fler än jag som har fällt en tår eller två denna dag.





Sov gott morfar.                                                                
Du är saknad! ♥                               

 
http://www.youtube.com/watch?v=UUQ89dNfspM&feature=related

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin stumpan!

Han sitter och håller koll på dej ska du se.. :)

KrAmAr!

2011-05-16 @ 22:58:03
URL: http://emilajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0