Om Jag...

"Om jag alltid håller med dej, fast jag tycker du har fel, om jag låtsas att jag bryr mej när du har köpt nya skor, om jag skrattar på rätt ställe fast du inte är så kul, om du tror att jag är farlig kanske tänder du på det"

Årets sommarplåga med Eric Amarillo....varv på varv på varv på varv. Börjar redan tröttna men kan icke sluta nynna....gaaaaaah!!!


Tiden går fort nu. Jävligt fort.
Veckorna fick gärna vara längre för min del!  
Det trodde jag aldrig att jag skulle säga :)


Måste knippsa bollarna på katten. Någon frivillig som kan ta med honom till veterinären, för jag vill inte!!
-Inte?? Jooo, men snälla rå!
Jag är dej evigt tacksam! =D





Jag har lite pirr i magen nu. Jag är nykär. For real!!
Jag vill ligga med den. I den, alltså!
Åååååå, bli MIN!!!


Finns på trademax.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0