11-11-11

Fredag och solen skiner på detta datum fullt av ettor.
Känner mig piggare idag och hostan har gått över till att börja "skrovla" till sig lite vilket är otroligt skönt att det faktist är något som tar emot. Träningsverk i magen, ont i rygg och nacke, kanske får se det som en veckas träningspass istället för sjukdom.
Jaja, det går åt rätt håll iaf.

Jag har blivit en iphone nörd också å dödar gärna lite tid med att spela wordfued.
Äntligen kan jag också sluta att vara social IRL! ;)  Haha.
Nu kan jag sitta med min kära lilla iphone upptryckt i nyllet och roa mig bäst fan jag vill.

Vill du spela wordfued mot mig? Mitt användarnamn är anjeja. Du kommer säkert tycka det är roande då jag än sålänge är rätt kass. Men men, övning ger färdighet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0