Klagomuren

Just nu är jag sur.
Dels för att jag aldrig kommer att kunna bli rik på Sverigelotteriet och dels för att packnings-personalen på Ellos verkar vara dysfunktionella.

Dooooh!

Jag har faktist prenumenerat på Sverigelotteriet i cirkus TVÅ ÅR med chans till vins varje söndag.
Men har jag fått en helsida i Aftonbladet eller?
Nä. Knappast. Och nu ska dom lägga ner!!  
.....det är ju tur att man har sponsrat det lokala bandylaget åtminstonde...

Sen kommer jag med garanti ringa och fräsa i luren till Ellos kundservice.  Det har du mitt ord på.
Nu blir det TREDJE GÅNGEN i rad jag skickar tillbaka paketet jag fått hem. Dom senaste två gångerna har jag fått samma sko fast i en storlek större av ett par skor jag redan har. Mitt mål går ut på att få hem nya stövlar i rätt storlek men idioten som sänder mina paket är antingen helt ur funktion eller älskar att jävlas.  
Har nog väntat ett par månader nu sen jag gjorde beställningen. Bara.
Morr...

Sen blir jag också lite lätt upprörd av att kvällarna går såååå fort!!
Man hinn ju int mä nå!!



Ajaa..nu känns det allt lite bättre. Man ska inte hålla såna här saker inom sig ;)


Fick äran att gå på föreläsning med jobbet igen nu i veckan.
Allas vår Bert Karlsson var i Ljusdal på besök.
Jag har aldrig vart nåt stort fan av den herren men nu har jag absolut ett bättre öga för honom!

Dock tycker jag att föreläsningen med Stefan Sebö som vi var på i Järvzoo personligen gav mig mer.




Är Bert en kille i din smak??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0