För jag ska hoppa, ifrån Eiffeltornet.

Helt plötsligt får jag lust att skriva igen. 
Och sen sist har det ju som ni säkert förstår hänt en hel del så nu vet jag inte vart jag ska börja.

Löven är gula, röda och bruna.  Bara att gilla läget.
Det är höst.
Som vanligt går dom alldeles för få sommarmånaderna för fort och jakten på ny vinterjacka är i full gång.
Var till sundsvall för en vecka sen men jakten där misslyckades, totalt. Fick med mig spontanshoppade koftor, en blus och nåt smycke i stället.    Vägra åka hem tomhänt lixom ;)
Vi var där för att fira Marias 25åriga liv och övernattade på Hotell Södra Berget, gick på Wallmans salonger och åt en 3-rätters middag.    Trevligt ställe och utsikten över staden när mörkret föll var helt fantastisk.


Bjuder på en google bild:



Jakten på jacka inför vargavintern fortsätter samtidigt som jag måste hitta en ny bikini.
I maj har vi bokat upp en lägenhet i Spanien i Malaga. Där tänker jag fira MIN 25 års dag! :))
Låter konstigt med 25....känner mig fortfarande som max 15 ;)  
Hur som haver känns det bra att ha något att se fram emot till våren!




I fredags var det en riktig gala för samtliga anställda hos Hi-media i Sverige med människor från Ljusdal, Stockholm och Halmstad.  Åkte limousine till Palatset här i Ljusdal där röda mattan var utrullad, åt en god 3-rätters, hade prisutdelning, besök av en grym trollkarl, livemusik och fyrverkerier som glittrade minst lika mycket som alla finklädda männinskor.
Vilket kalas!! Kändes verkligen kungligt.
Jag fick också ta emot ett pris som årets nykomling. Inte nog med ett jag fick en pokal, diplom och fina blommor så fick jag också en weekend resa för 2 till Paris!!
Jag tackar gudarna ( om det nu finns några) för att jag tillslut hamnade på ett ställe där jag verkligen tycker om att vara.  Jag tycker att det är kul att gå till jobbet :)    Och inte vart det tråkigare efter den här kvällen :)
Helt grymt anordnat!



För jag ska hoppa, ifrån eiffeltornet....( inte bokstavligen då)


( bild lånad från google såklart)




Hinner inte berätta så mycket mer just nu.  Det här med att söndag är såkallad vilodag stämmer väl inte riktigt längre.
Halva dagen har gått och jag har en del som måste göras i vanlig ordning.

Håll i hatten för det verkar storma ute! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0